top of page

Pogača meka poput oblaka

Mekana, ukusna i tako jednostavna, vjerujte mi ova pogača postati će vaš najdraži razlog zašto niste kupili kruh. Osnovne sastojke svi uvijek imate doma, barem mislim, nekako mi se podrazumijeva da svaka kuhinja ih ima, a ako ju želite obogatiti s nečim uvijek se možete poigrati sa sastojcima koji su vama draga, bilo da se radi o nekom povrću, siru, sušenim mesnim proizvodima ili nekim posebnim začinima, dajte mašti na volju i napravite svoju personaliziranu pogaču.



Ja sam se odlučila na domaće pome, mini mozzarellice i mediteranske začine, a vjerujem da ako voliš ove sastojke i tebi će se jako svidjeti ova kombinacija.


 

TIJESTO:

  • 290 g brašna

  • 1 vrhom puna čajna žličica suhog kvasaca (otp7g)

  • 200 ml mlake vode

  • 40 ml maslinovog ulja

  • 2 žličice soli

  • 1 žličica šećera


U jednoj posudi pomiješati sve suhe sastojke, te postepeno dodavati vodu i ulje i umijesiti mekano tijesto u obliku loptice, nauljiti maslinovim uljem još i ostaviti na toplom da se diže minimalno sat vremena. Sad imam jedan hint kako ubrzati proces dizanja, a to je da stavite posudu u kojoj se nalazi tijesto u toplu vodu. Nakon tog premijesiti i prebaciti u manji okrugli pekač, razvući rukama, prekriti krpom i ostaviti satak da se diže. Prstima utisnuti tijesto, dodati, odnosno utisnuti pomidore i mozzarelle po želji, preliti maslinovim uljem i na kraju ja volim posuti lagano krupnom soli i mješavinom mediteranskih začina. Peći u pećnici zagrijanoj na 250 stupnjeva 5 min pa smanjiti na otp 180-200 stupnjeva i peći još 15-20 minuta, a onda uživajte u mirisu i okusu.


127 views

Najnoviji recepti

kategorije

o meni

_DSC0636_edited.jpg
bottom of page