top of page

KVRGUŠA

Kada je jednom probate, sigurno će postati jedno od onih laganih jela koje vrlo rado birate kada se vraćate gladni s posla, inače moji mi kažu da kvrguša dolazi iz Krajine, sjeverozapadnog dijela Bosne, a pretpostavlja se da se ovako zove zato što piletina poredana po njoj pomalo podsjeća na kvrge. S obzirom da su mi roditelji iz lijepe nam Bosne i Hercegovine imam tu sreću da sam od svoje majčice naučila puno tog o Bosanskoj tradicionalnoj hrani i na tom ću joj uvijek biti zahvalna.


Ja ju naprosto obožavam i upravo te lokvice (kako ih ja zovem), mjesto gdje se nalazi piletina su mi najukusnije, a recept za najfiniju kvrgušu pišem ispod, prava bosanska.


Sastojci:

Za tijesto:

1 jaje

200ml mlijeka

1 žličica praška za pecivo

0,5 dcl ulja

Otp. 300g brašna

1 žličica soli

200 ml vode

Polovica pilete


U jednoj većoj posudi izmiješati sve sastojke, tijesto vam treba biti gušće nego za palačinke.


Od polovice pileta odvojiti batak, krilo, vrat i ostale dijelove, te začinite soli, paprom, dimljenom paprikom, češnjakom i uljem. Dobro izmiješate.


Posudu u kojoj pečete premazati uljem, slobodno malo obilnije i stavite u pećnicu da se ugrije, kada se posuda dobro ugrije prelijete tijesto u nju i preko složite meso. Stavite nazad peći na 250 stupnjeva 10 min, pa smanjite na 200 i pecite još otprilike pola sata (ovisno od pećnice), prelijete vrhnjem za kuhanje i zapećete još 10tak minuta.

A onda DOOOBAR TEK :)

 


153 views

Najnoviji recepti

kategorije

o meni

_DSC0636_edited.jpg
bottom of page